Login Etapclub

    Onthoud mij     Gebruikersnaam/wachtwoord verloren?  

Top en onderwanten Etap 26

  • Jaqualine Gooijer
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
4 jaren 11 maanden geleden #9159 door Jaqualine Gooijer
Top en onderwanten Etap 26 werd gestart door Jaqualine Gooijer
Het is bij mijn schip denk ik noodzakelijk om de top en onderwanten te vervangen. In de onderwanten zit speling, ik kan met gemak mijn nagel in het stag steken. Verder kan ik de topwanten onvoldoende aanspannen, bij een klein beetje wind gaan de topwanten al los hangen aan lei.

Nu zag ik op de website van Bubel Wassersport dat ze top en onderwanten voor een Etap 26 verkopen. Heeft iemand daar ervaring mee? Hoe zeker is het dat dit goed past? Ik heb ook een verzoek uitstaan bij CSRigging maar die zijn erg druk en hebben komende weken geen tijd. Ik heb helaas afgelopen zaterdag de problemen pas ontdekt, anders had ik het afgelopen winter kunnen laten doen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • ARDEA
  • Bezoeker
  • Bezoeker
4 jaren 11 maanden geleden #9170 door ARDEA
Beantwoord door ARDEA in topic Top en onderwanten Etap 26
Beste Jaqualine

Ik koop ook altijd iets bij Bubel en ben eigenlijk tevreden, ook als je soms lang moet wachten op onderdelen. Dit jaar heb ik ook de wanten laten doen, maar besloot om de rigger het in onze haven te laten doen omdat ik (zeer goed) materiaal en ook de minimaale lengte van de shrouds kon selecteren (ik vind ze iets korter leuk als ze nieuw zijn). Als u eenvoudig de wanten online bestelt, kunt u altijd problemen krijgen met aanpassingen an een individuelle Etap. De werkzaamheden van de rigger zijn misschien niet goedkop, maar wanten doe je enkele 15 jaar....

Groeten (en sorry voor mijn Nederlands), Norbert

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
4 jaren 11 maanden geleden #9172 door Hobo
Beantwoord door Hobo in topic Top en onderwanten Etap 26
www.tuigerij.nl/ heeft ze voor mijn Etap26 gemaakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Rebel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Cascade
Tijd voor maken pagina: 3.062 seconden