Login Etapclub

    Onthoud mij     Gebruikersnaam/wachtwoord verloren?  

Dubbel roer Etap 24i stuurt zwaarder?

  • Almalia
  • Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 3 maanden geleden #7755 door Almalia
Dubbel roer Etap 24i stuurt zwaarder? werd gestart door Almalia
Hoop hier een ervaringsdeskundige te vinden! Heb een Etap 24i op het oog, maar nu hoor ik dat-ie zwaarder stuurt door het dubbele roer!
Is dat zo? Dat zou voor mij (vrouw) dan een belangrijke reden zijn m niet te kopen.
Wie O wie weet raad?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
7 jaren 3 maanden geleden #7764 door Hydra
Beantwoord door Hydra in topic Dubbel roer Etap 24i stuurt zwaarder?
Almalia, Ik zie dat e nog geen antwoord is gekomen en dat terwijl dat wel belangrijk voor je lijkt. Wat je zou kunnen doen is via de ledenlijst de eigenaren van een 24i rechtstreeks benaderen. Niet iedereen is n.l. zo actief op het forum.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Escape
  • Bezoeker
  • Bezoeker
7 jaren 3 maanden geleden #7766 door Escape
Beantwoord door Escape in topic Dubbel roer Etap 24i stuurt zwaarder?
Almalia de roeren maken beide een andere hoek bij een bocht, net als de voorwielen van een auto, bij een rechter bocht zal het rechter wiel korter ( scherper) gedraaid zijn dan het linker wiel ( ruimere radius)
Zo ook bij de dubbele roeren.
Bij clubleden met schepen met dubbel roer probeert men een oplossing te vinden om de buitenboort motor met de roeren mee te laten draaien om kortere wendingen te krijgen, dit is echter nog niemand goed gelukt.
Maar ook nog nooit door mensen echt goed naar gekeken .
Forumlid Cees Crul zeilt al lang en veel met een 24 , hij zou je meer kunnen vertellen over of je wel of niet moet gaan krachttrainen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: Cascade
Tijd voor maken pagina: 1.991 seconden